Skip to main content
  • Rachunek powierniczy

    Rachunek powierniczy

    Bank oferuje prowadzenie Otwartego lub Zamkniętego Mieszkaniowego Rachunku Powierniczego.

    Dla kogo?

    • rezydentów, a w szczególności:
      • osób fizycznych,
      • osób fizycznych prowadzących działalność zarobkową na własny rachunek, w tym osób będącymi przedsiębiorcami oraz rolników,
      • osób prawnych,
      • jednostek samorządu terytorialnego,
      • jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, o ile posiadają zdolność prawną,
      • oddziałów i przedstawicielstw przedsiębiorców zagranicznych, które prowadzą działalność na terytorium Polski,
    • nierezydentów, a w szczególności:
      • osób fizycznych
      • osób prawnych, innych podmiotów instytucjonalnych, posiadających zdolność zaciągania zobowiązań i nabywania praw we własnym imieniu,
      • osób fizycznych mających zarejestrowaną działalność za granicą,
      • przedsiębiorstw, oddziałów i przedstawicielstw utworzonych przez rezydentów,
      • obcych przedstawicielstw dyplomatycznych, urzędów konsularnych i innych obcych przedstawicielstw oraz misji specjalnych i organizacji międzynarodowych, korzystających z immunitetów i przywilejów dyplomatycznych lub konsularnych.

    Oferta

    Warunkiem otwarcia rachunku powierniczego jest podpisanie Umowy pomiędzy Bankiem  a Powiernikiem przy udziale Powierzającego.

    Podstawą do zawarcia Umowy jest złożenie przez Wnioskodawcę w Placówce Banku:

    1. wniosku o otwarcie rachunku powierniczego,
    2. umowy handlowej poświadczonej datą pewną,
    3. dokumentów określających status prawny i charakter działalności Wnioskodawcy,
    4. innych dokumentów, jeżeli wynika to z odrębnych przepisów prawa lub gdy Placówka  Banku uzna, że są one niezbędne do zawarcia Umowy.

    Jak otworzyć konto?

    Udaj się do wybranego oddziału Banku

    Zastrzeż kartę

    W przypadku utraty karty należy ją bezzwłocznie zastrzec pod numerem telefonu:

    +48 828 828 828

    Całodobowa
    (Koszt połączenia wg stawki operatora)

    Infolinia czynna Pon. - Pt.: 8:00-15:00

    • 71 398 00 60 (Koszt połączenia wg stawki operatora)
    • (42) 644 64 44 (poza godzinami i dniami pracy Banku - zastrzeżenia lub odblokowania dostępu do Systemu Bankowości Internetowej)

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • (48) 828 828 828 Całodobowa (Koszt połączenia wg stawki operatora)
    • (48) 86 215 50 00 (Koszt połączenia wg stawki operatora)

    Kod BIC Swift: POLUPLPR                                                                                                                                              Znajdziesz nas też tutaj

    © 2024 Bank Spółdzielczy w Oleśnicy. Wszelkie prawa zastrzeżone.