Przejdź do głównej treści
  • Komunikaty i informacje dotyczące bezpieczeństwa

Komunikaty i informacje dotyczące bezpieczeństwa

login page banner

Zapoznaj się z artykułami:

W jaki sposób chronić się przed cyberatakami?
* FAŁSZYWY SMS - Schemat działania cyberoszustów opiera się na masowej wysyłce wiadomości SMS. Umieszczony w wiadomości link, przenosi potencjalną ofiarę na fałszywą stronę, łudząco przypominającą prawdziwe strony.
* FAŁSZYWIE REKLAMY/POSTY - Posty mają na celu wzbudzić zainteresowanie i wyłudzić dane do logowania by wykorzystać konto do oszustw lub wyłudzić dane kart płatniczych lub logowania do bankowości elektronicznej.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do autentyczności SMS-a, należy skontaktować się bezpośrednio z firmą lub instytucją, którą ma reprezentować nadawca. Należy użyć oficjalnego numeru telefonu lub adresu e-mail z oryginalnej strony internetowej, nie należy korzystać z danych/linków podanych w SMS-ie. Poznaj szczegóły i zobacz przykłady.

Bądźmy bezpieczni w sieci
Postęp technologiczny gna do przodu. Jednym z efektów jest stale wzrastająca liczba zagrożeń związanych z utratą danych, na które narażeni się użytkownicy nowych technologii. Rozwoju nie jesteśmy w stanie zatrzymać, ale możemy tak postępować, aby nie narazić się na utratę naszych danych osobowych czy prywatności. Przede wszystkim niezwykle istotna jest wysoka świadomość każdego użytkownika. Zapoznja się z informacjami.

Uważaj na kontakt telefoniczny, sms’owy i mailowy ze strony oszustów o rzekomo zagrożonych Twoich oszczędnościach w banku
Zapraszamy do zapoznania się z komunikatem w sprawie fałszywych połączeń telefonicznych przestępców podszywających się pod pracownika banku lub inną osobę godną zaufania.

Oszustwa na BLIK – nie daj się okraść
BLIK, choć jest bezpiecznym środkiem płatności, bardzo często zachęca oszustów do korzystania z niego w celu wyłudzania pieniędzy. Zapoznaj się z metodami oszustwa na BLIK i zasadami jakie stosować, aby nie dać się okraść.

Uwaga na ataki typu Voice Phishing
Voice Phishing to podszywanie się w rozmowie telefonicznej pod osobę pracującą w danej instytucji (banku, policji itp). Dowiedz się czym jest Voice Phishing i jak go uniknąć.

youtubeAkcja edukacyjna dla Klientów z zakresu cyberbezpieczeństwa
Kampania filmowa adresowana do Klientów w ramach akcji edukacyjnej z zakresu:
* cyberbezpieczeństwa,
* bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej i sklepów internetowych,
* popularyzacji płatności bezgotówkowych

 

Kod BIC Swift: POLUPLPR                                                                                                                                              Znajdziesz nas też tutaj

© 2024 Bank Spółdzielczy w Oleśnicy. Wszelkie prawa zastrzeżone.